måndag 28 september 2009

Som om jag skulle kunna sova

1. Ditt hela namn? Mike Jones
2. Vem var den sista du träffade? en terrorist som inte låter bli mina fötter
3. Hur lång är du? 198 om man räknar med huvudet
4. Vilken film såg du nyligen? en P rulle. tror den hette booty dick and pussy
5. Vem ringde du senast? Biggie Smalls, vi planera hans tränings prog
6. Hur löd ditt senaste sms ? fan va du e cool mikal, får jag va med dig?
7. Vad ska du göra idag? resa till måneb
8. Vem älskar du mest i hela världen? Mig själv som 6 åring. busig, pojking och elak. söt liten brun flicka
9. Vilken färg har du på ögonen? orange men ibland skiftar dem till rosa
10. vilken bil är din drömbil? en sånn där med fyra hjul
12. När vaknade du idag? har jag sovit
13. Vilket djur är ditt favorit djur? tupp
14. Vilken plats hemma gillar du mest? balkongen, om det räknas
15. Om du fick en önskan vad skulle de vara? att sömn kunde vara smittsamt
16. Vad gör du imorgon? andas
17. Varför har du en så dålig humor? vadå dålig, den e skit
18. vad är din hobby? äta sova o skita
19. Har du varit full någon gång? har aldrig varit tom om man säger så
20. Hur är du som person? lite emo aktig faktist
21. Godis eller glass med choklad i? båda lr inget tack! jude *host*
22. Om du vann en miljon vad skulle göra? anställa en torped för döda mig
23. Thaimat eller donken? banan me lis
24. när fyller du år? När jag vill dricka en random day
25. vilken mobil har du? ipod 360
26. vem är din äldsta barndomsvän? hade inga vänner, im emo. remember?
27. Vilka är dina tjejer? my pussy o mina bröst, resten är nog mina boys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar