lördag 14 november 2009

Hahuhihaheho

Parodi av en "fjortisbloggerska" :P
HOST HOST

Jag känner mig jätte sjuk :'( Hallååå!! Jag är sjuk och det är lördag... kan ni fatta??????????????????!!!!!!! Jag måste gå på en fest med Belli idag, jag lovade henne hihi. För att en kille som hon gillar kommer vara där, jag kommer ju vara så mycket snyggare är Belli.. MÅSTE BARA GÖRA HENNE AVENSJUK!!!! Men jag är sjuuk ju, han kommer titta på mig som om jag vore ett monster :'( :'(.. Det får INTEE hända!! Men jag kägger liiiite smink så kommer jag se naturlig och söt ut hihi.. Ska in i duschen nu och sen sminka mig... Vi hörs snart Puuussshhh Muuaaah


4 - 5 timman senare...

Hej, nu är jag klar!! Väntar på att Belli ska smsa när vi ska mötas, hon kommer bli så avensjuuuuuk hahahha. Oj, va ond jag låter. Jag lovar, jag är inte en sånn. Det bara för hon har gjort så mot mig förut!!Skulle aldrig typ gjort det om det var Sessan som ville ha Sebbe...... eller vad tror ni? hihi

Men så blev sminket och outfit för ikväll, hoppas det lockar Sebbe ;)



Sa ju att jag skulle se naturlig ut. Nästan ingen smink och varma kläder så jag kan bli frisk :) ÄNTLIGEN messar Belli så måste draa hej, Puss puss

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!
    Du är bara för rolig!!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack :D, vem det är nu är. HAHAHAHAHA

    SvaraRadera