fredag 4 juni 2010

Comviqnullar

Nu är det så att jag inte har skrivit på över länge, dags att börja igen.

Jag känner nästan mig som comviq tanten som brukar prata när pengarna på mobilen börjar bli lågt.

Ja, ni vet. "- Hej, du har endast 5kr och 56 öre på ditt kontantkort. Du kan tanka på bla bla bla" och så orkade man inte höra henne och nästan alla klagade på stackrars röstinspelare så Comviq tog helt enklet bort det. Ja, vad hände då??
Man vet aldrig när man börjar få slut på pengar så man vill ha tillbaks henne.

Jag har ju aldrig spelat in och pratat för Comviq men min blogg kännns som kvinnan. Först pallar man inte läsa den alls. Men när jag har slutat skriva så vill man läsa..

Det är ju inte så roligt att skriva om man inte blir läst, så att säga. Men nu när jag vet att någon läser, inte alla. Men någon! Så ska jag se till att jag börjar skriva också. Det får räcka för idag.



Love your life before it leavs you. / Mikalita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar