tisdag 14 juli 2009

Back from the real world

...to the IT world. Tjena tjaba Hallå! Det var fett länge sen jag skrev men igår påminde en vän mig att jag skulle skriva och att det inte är kul att läsa blogg som inte upptaderas då och då.

Positive side

Bortsett från att inte skriva blogg så har jag solat( blivit brunare)=). Fick den där fina solbräna choklad färgen men nu är den typ helt borta tack vare regnet men man ska inte klaga och så har jag badat. Har försökt undvika fester så har varit med mina kära och nära här i "orten". Riktigt skönt. Har lärt mig hur man spelar GTA på rikgtigt den här gången. Göra uppdragen och allt. Har firat min STUDENT






Finns dock mkt mer bilder och filmer än det här men det här förklarar det mesta som inte var ocensurerat.

hurra för oss i BF3B i Farsta gymnasium bra skola med skit lärare med inga motivering att komma med. Elever som tappar motivering längre och längre in i skol året. Nöjd med mina betyg, kunde dock göra bättre ifrån mig. Står och balaserar på en lina vad jag ska göra här näst. Mycket i mina tankar resa, plugga, jobba eller bara ta det lungt.





Får se, livet är fullt av överasskingar. Resten av all tid så har jag varit med min "gääri" (betyder bil på somaliska men andvänds som ordet brud runt omkring i olika orter). Har blivit ett fan av South Park just för att dem är så ärliga och råa med att komma ut med världens sanning. Riktigt skööna faktist.




Negative side

Hela världen sörjer för världen skummaste, skönaste och bästa pop artisen genom tiderna, jo jag snackar om våran MICHAEL JACKSSON . Vi kan snacka om han är pedofil, bög, oskuld i evigheter men vi kommer ALDRIG ALDRIG kunna ta hans musik och dans stegen ifrån han. Aug 29 1958 - Juni 25 2009. Du kom du segra du gick!

så vi hyllar dig alla på olika sätt.

SWEDEN


JAPAN


Hollywood


Och jag ger er två av mina personliga bästa michael jacksson videos.

en tid när han var KKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTT



och en video som bevisar att du är ÄLSKAD i Brasilien och runt om i världen för dig MUSIIIK!



Så tack för mig än så länge. Love 2 almost all of u.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar