tisdag 21 juli 2009

Solstråle ?



God morgon allihoppa..
Idag gjorde jag något jag inte har gjort på läääängeee, jag tycker jag var så duktig och jag är STOLT över mig själv. Jag borde få diplom eller något annat pris för detta. Typ pokal eller åtminstånde en godis påse för min STORA insats. Nu hoppas jag någon läser min blogg och ger mig kanske ? haha men men..

Ok, nu ska jag komma till saken. Jag, Mikal M. Asteway vaknade tidigt helt själv utan någons hjälp, om vi inte räknar med larmet på mobilen. Jag kan knappt tro det själv men jo, det är faktist sant.
Larmet gick på 8:15 så han jag snooza lite. Jag gick helt upp drygt vid halv 9, och sen fortsatte min väg för att skriva på anställnings papper på ett jobb. :)

För Faan va jag är bra

PART I , var det sista jag hörde igår men nu är jag suger på PART II.
NJUUUUT



Och så självklart PART I / ORGINALET också.
Njuu juu juu juut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar