lördag 12 december 2009

Loca Shakira obtuvo cerebro y corazón

Tjejen Shakira har både hjärna&hjärta.

Jag såg ett program för ett tag sen som heter "Skavlan" någon svensk program på svt med en norsk talande programledare, komiskt.

Men men han brukar iallafall ha sköna gäster på programmet, en av de råkar vara Shakira, den galna, exotiska, latin/libaneska, dansprinssesan. När jag såg det här programmet så ändrades min bild helt för henne, bilden på en oljakletad sexig tjej som rör höfterna som ingen annan. Så har man hört lite skit om att hon har tagit bort några revben så att hon ska kunna röra sig/dansa bättre. Då får man ju en ganska klar bild i huvudet som visar "den här tjejen har inget mer än sin yonglerande röst och sin magiska dans". Men den här sidan av henne har aldrig slagit mig tills jag såg detta, spola fram till 41:25 jag kallar den "Mer än det ögat ser"

Asså hon är tung!! Jag älskar när min "fördomsbild" av någon/något motbevisas till något bra.

Från en het afisch...



..till en levande tavla.


Respect!

Respekt för att hon inte "skryter" om det, det är ju första gången jag såg och hörde om det iallafall. Ännu mer respekt för att hon själv är med och påverkar än att skriva några check papper.

Bless! / Mikuye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar