fredag 4 december 2009

Nothing but love

Träffade dig slumpmmässigt en natt,
efter några minuter så charma du mig till ett skratt
beundrade dig och din smarthet, det var något jag aldrig nån gång sett
Efter det såg jag dig lite då och då, du frågade smidigt efter mitt nr en gång innan jag skulle gå.
Alkoholen hjälpte mig att säga "jag har velat göra det här sens från start"
Efter det var allt nästan klart, efter det var nästan allt bara underbart
Men det var något jag inte visste, att det var en till tjej som du charma och kysste
Som tur var hade inte mina känslor blivit så stora, fanns ingen tid för att sitta och tjura. Jag var tvungen att gå vidare med mitt och du med ditt. Vi abröt kontakten och jag radera ditt nr och låtsades som inget hade hänt. Lurade mig själv att det inte de känslorna jag hade kännt. Tiden gick och jag träffade en annan, underbar och snäll som fan, det klickade men inte på samma sätt. Jag tyckte om han och han mig men det var något som inte var rätt. Du hörde av dig efter en tid, den här gången var jag upptagen och du ville bli min vän, vänskapen ledde till något annat sen. Du satte mig på en ostabil bräda, satte igång mina känslor som en karusell. Men det kändes inte fel, kändes rätt. Jag diggade dig fett, du va den roligaste människan jag sett. Sens dess har vi inte kunnat lämna varandra helt, när det vi 2 är det aldrig stelt.

Nu känns allt helt, jag älskar dig! hoppas du har insett!



// Romantiska Mikal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar