onsdag 11 mars 2009

Har du tjej?

Jag har inte haft ett roligare samtal än det här på länge, det är bara att hänga med.

Satt och prata med en kill kompis "A" idag och så frågan upp om han har tjej.

Har du tjej? frågar jag

Nej, men massa ex och andra relationer, nästan alla var tjejer. Säger han lite skrattande

Nästan alla? sa jag lite fundersam

Ja, haha det blev lite knas en gång när jag va full och var i Bulgarien, det var en kille som hade klätt ut sig som en tjej. säger han och skrattar ännu mer.

Men såg du inte att det var en kille eller, är du blind. sa jag och fnissa lite

Men vadå är vi inte alla lite blinda när vi är fulla? säger han allvarligt

Ja, det är faktist sant, säger jag och skrattar åt hans situation.


Så dagens fråga blir. "ÄR INTE VI ALLA LITE BLINDA NÄR VI ÄR FULLA?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar