tisdag 10 mars 2009

Min nätbok

Jag måste fatta mig ganska kort för att det är sent och om jag börjar skriva texten så kommer det att sluta med att jag skriver en hel Harry Potter bok som ingen kommer palla läsa. Va tvungen att eka in den kommentaren men men


TILLBAKS TILL NÄTBOK
Jag har tänkt lite på varför jag har börjat skriva blogg, förr var jag jätte skeptisk mot blogg.

Jag trodde det var sån där nätmode på gång. Med nätmode menar jag när vi har gått ifrån 90 talets Lunarstorm, 2000 talets Playahead och nu 2009 har nästan hela världen Facebook.

Men blogg, det är nog inget jag tror jag har gått in i för nätmodets skull, som jag sa innan var jag skeptisk. Tills jag såg en blogg som insperera mig, tyvär kommer jag inte ihåg vems blogg det var eller adressen och den händelsen gör så att jag vill komma till min poäng.

Blogg är som en dagbok för mig fast på ett annat sätt, förr skrev vi(?) ungdomar när vi var barn då, vad vi gjorde om dagen, vad mamma laga för mat och sånna standard grejer som man skriver. Men det här är nog en tanke- nätbok.

Så om jag hade bloggat innan jag blev inspererad så hade jag nog skrivit om personens blogg men eftersom jag inte börja så, kommer jag inte ihåg. Såg många jag inte tyckte om, när det ska skrivas om vad de köpte för klackskor och vad de ska ha på sig till skolan. Naaa, inget för mig.

Tack och Hej, eller iforsej är blogg också en del av modet som vi kommer tröttna på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar