söndag 8 mars 2009

KÄÄÄÄRLEEEEK

En liten del av min och Yaffas sms konservation.

Vi hade snackat om att träffas innan och så blev det inte av och senare på kvällen slutar det med att jag o yaffa skickar helt känsliga sms. OBSERBERA att ingen av oss alkohol i blodet...

Jag: Ok då fan:(
Yaffa: Varför?
Jag:För jag ville va me dig kanske;(
Yaffa: Haha;( fett synd
Jag: A jag vet. Men vi kan hitta på något imorn.
Yaffa: A;)
Jag: Lr du kommer säkert Fasna där..o komma hem på kvällen

Yaffa: Ska laga mat imorn.
Jag: Haha. Vart?
Yaffa: Hemma. Haha
Jag: A bästa. Vad ska vi laga
Yaffa: Haha orka bjuda in dig själv;)
Jag: Öh ursäkta men d ba för jag inte har extra nyckel annars skulle jag redan va där

Yaffa: Haha, Du är den bästa;)
Jag: Äsch sluta nu.
Yaffa: Haha. Det kommer jag aldrig göra. För det är du
Jag: Tack älskling, då får du vara näst bäst8-D
Yaffa: Det är jag glad över(K)men hör av mig när jag är på väg hem

Jag: A gör så puss haha väsrt vad vi blev känsliga
Yaffa: Haha. Det är så sant. Haha
Jag: Säg inte till nån
Yaffa: Abolout inte


Haha o så skriver jag in det i bloggen. DÖR FÖR YAFFA, Min baryaa



Hon leker helt gullig på kortet, men det växer horn.. Muhahaha

Men nu e slut snack o tack prat så god natt mina blogg och blogginor. Torr, jag vet.

C yaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar