lördag 24 oktober 2009

Gravid

LÅT HENNE SLÅ ...sina barn. Jag förstår inte. Får man inte tycka och tänka saker om en själv, och sin feta mage man har när man är gravid. Det är trots allt HENNES eget barn ? Så länge det inte är en ren grov misshandel, har själv växt upp med några slag då och då. Hatade det då men nu när jag tänker efter så tackar jag min mamma att hon gjorde det. Jag tycker "Alla är inte samma likada, vissa förstår ord och vissa andra inte".

Låt henne hata tiden då man är gravid också. Sluta försöka få andra att sluta tänka på ett eller annat sätt. Har man inget "fritänkande" i Sverige? Sen att hon ytrrar sig i media på det sättet kan också vara en media napp. Det kanske just det hon vill ha, publicity.



Asåå allvarligt kolla hur stor man blir. Läskigt.
Jag kommer helt ärligt ge några örfilar OM mina barn gör riktigt dumma saker.


Peace love and understanding / Mikal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar