lördag 3 oktober 2009

Ortensf i n e s t

Idag ska jag börja med något nytt på min blogg.
Jag ska lägga upp en persons bild som är då "ortensfinest". För att vara med så behöver man bara bo i en ort och vara finest. Ekelt.

Så min första "ortensfinest" är....

inte mindre(kanske lite mindre 1,20) än Yai Fatou a.k.a Yaffa


My vision. Fact..

Yaffa är 22år i november,kommer från Gambia och tycker om att umgås med vänner, festa och då menar jag festa, tjejen är järn. Big up!

Tycker om RnB, soul,hip hop, dancehall, reggea, rock (soft rock), har röst som en ängel men ibland för blyg för visa upp sig, Time for the show baby! Hon är annars en jätte snäll tjej lite för snäll för min del, hon ser det ljusa i allt kanske lite naiv.

Hon tycker om vita killar från c:a 23 år och uppåt, mkt uppåt. Inget rastisk mot svarta killar då men ni är inte bara hennes typ.

Som ni ser på bilden är hon mycket söt, det ni inte ser på bilden är att hon har KATT kropp "jealus". För övrigt tycker hon om god mat, att dansa, titta på serier (Desperate housewifes, Lost, Greys anatomi the list will never stop!) samt filmer. Hon är helt enkelt en livsnjutare!

Minne: Mitt starkaste minne av den här tjejen måste nog vara en gång i hennes kök. Hahaha jag skrattar bara jag tänker på det.

Så här var det, vi sitter i Yaffas kök med en till gemensam kompis. Vi satt mest bara prata och tog det lungt tills hennes pappa kom in och bad henne ringa nån slags bredbands operatör, kommer inte ihåg exakt vilken men anyway.

Så hon ringer och pratar med en tjej och tjejen i telefonen sitter och gör reklam om vilken man ska köpa bla bla bla. Så ville Yaffa här leka lite smart så hon frågar: Vad är fördelen med denna?

Operatören svarar, hörde inte vad hon sa och så..

Yaffas följd fråga: Vad är bakdelen då?

Operatören gör sit bästa för att besvara frågan.

Det var bara jag som fatta först så jag dööör av garv, att de inte märker gjorde så att jag skratta ännu mer, inte ens hon i telfonen. Till slut fattar alla och brister ut i skratt även rösten i telefonen.

För er andra som inte fattar så betyder bakdel rumpa och det Yaffa ientligen mena var nackdel.

Kärlek till dig syster min!

Bjuder samt på bild som är några år gammal på mig och min Onfofo



Peace out and A towns down turu turu turu/ M.

2 kommentarer:

  1. hahahahhaha, den var bra...
    jag dog av skratt när jag läste den...

    Fina ord tack me sistA ;)
    Från Yaffa

    SvaraRadera