torsdag 1 oktober 2009

Gadd tat katt

Jag är så sugen på att göra en(till) tatuering. Det som att man blir beroende på "osuddbar" konst på sin kropp. Men jag lääängtar tills det blir riktig vinter, så får ni se vad jag gör ;)

Hittils har jag tre st.

Exlusive pic

Tatu nr. 1
Vad: konturerna på Afrika
Vart: Högra axel
Skapades på en studio i Årstadal, sommaren då jag blev 16 år(4 år sen). Jag gjorde den lite halv sponatnt, om jag endå ska göra en tatuering kan jag göra något som jag aldrig kan ändra på. T.ex vart jag kommer ifrån. Stolt över den!



Tatu nr. 2
Vad: ett kors
Vart: Mitt i ryggen
Skapades på en studio i Näckrosen på slutet av vintern 2007. Denna tatuering hade jag tänkt att göra länge, men när jag väll hade gjort den förstod jag att det här var onödigt. Inte för att jag inte tror på Gud eller bytt religion men pågrund utav att jag inte är så "helig". Jag ångrar inte den men jag önskar jag hade gjort den senare i mitt liv då jag kanske blir religös. Chansen är ganska liten men man vet ju aldrig, gratis att hoppas. Men dock mycket stolt över den.



Sist men inte minst
tatu nr 3.
Vad: Real eyes realize real lies
Vart: Högra hand, långfingret
Skapades på samma ställe som förra. Tanken till denna var inte spontant men handlingen var 100 % spontan. Det jag menar är att jag hade tänkt på den här texten sens lååång tid tillbaka, faktum är att jag skrev det här när jag var runt 13-14 år, Anna är mitt vittne. Men nu vågar jag inte riktigt säga att det var jag som skrev den för att nu har jag sett den i alla möjliga sidor och texter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar