fredag 13 februari 2009

Mr, music

Det finns en kille i mit liv, han är varken min pojkvän, min kk eller alla andra grejer som ni kan komma på. Han är bara där i mit liv och få mig att må bra.

Vi kan kalla han Mr, music för tillfällegt så att jag kan hålla mina egna sekrettes avtal.=)

Hur ska jag börja?.. han är inte bara snäll och gullig som alla andra, han är speciell.

Han är smart, allmänbildad, spontan hmm det finns så mycket att säga om han. Skit i hans utseende den var inte viktig för mig från början och den ska inte göra det mednas eller till slut.

Så jävla klockren, han vet allt om musik, gamla, nya name it. He brake it down.

Begåvan snubbe, jag tror till och med jag ser upp till han på något konstigt sätt. Inte det han gör men den han är. Är väldigt glad att jag har träffat han, han är så omtänksam till de som förtjänar det, han är generös men inte så generös så han blir dum och ger ut pengar. Givmild med sin humör och utbildning, men ger inte det till de som inte ger honom. Så man kan säga att han är ganska rättvis mot sig själv. Han kan knappt bli arg, men när han blir det så smäller det inte heller, lugn och sansat förklarar han för den som inte fattar.

Han är omtyckt av många, jag är ju en av dom. Jag är därimot hans FAVVIS, så det får man väll vara glad för. Han är min lyckopiller.




Men nu blev jag sugen på frukt sallad. mmm ska nog sega mig till köket och göra det på en gång

ha det BÄST så länge C yaa

2 kommentarer: