fredag 13 februari 2009

Me Myself ans sometimes I.



















Shu lulu det är jag som är Mikal dåra...
Lite sent ute när det gäller blogg men trodde först att det bara var nån inne grej som playahead var för ett tag sen. Sen insåg jag att det var så, att det var ett ställe där folk uttryckte sig med text, bilder o filmer, berätta om sit vardags liv mm. Och den kanske jag var intresserad av tänkte jag då. Men så kom det upp i media och bland folk att man kunde tjäna PARA (pengar) på det här. Inte för att jag tror jag kommer bli så känd och tjäna pengar men har hört att det är bra att satsa högt. Men men tillbaks till mig.
Mit namn är Mikal kan kallas Mikki, Mikuje, Mikalen och ibland Lilla My av en rolig händelse som hände när jag var lite mindre haha men det kan vi ta senare i bloggen. Fan va sjukt det känns att skriva blogg. Måste man göra det varje dag, varann dag. Iforsejj så har jag faktist lite blogg på blogg.se men sen kunde jag inte lista ut hur man la ut videos så jag bytte till detta, hoppas det går bättre nu.









Och så tillbaks till mig igen =) hmm jag är 19 år dåra, snart 20 eller lättare sagt snart systemet. Om ni förstår vad jag menar. Jag går mit sista år i Farsta gymnasium BF3b, fan va skönt det ska bli att ta studenten men sen vet man ju inte vad som händer efter men man får hoppas på det bästa. Jag bor i orten Hjulsta som ligger på kanten av den blåa linjen i stockholms tåg trafik med min mamma, ibland mormor och så andra skuma människor som kommer in och ut här, återkommer senare till det. Trivs här ganska bra med alla grabbar och tjejor, mest grabbarna. Vet inte vad jag skulle göra utan er. Eller jo det vet jag haha.


På fritiden gör jag inte så mycket märkvärdigt förutom att tugga (göra ingenting med folk), filmer, festa och så massa annat. Jag är ganska spontan. Nu för det räcka om mig för idag.


Nej, ni måste ni veta vad jag har gjort idag. Vaknade upp en lägenhet med en speciellt lukt som roppa på min näsa, gick upp tvätta ansiktet, piggna upp, klädde på mig och så tog jag en morgon g (frukost) haha. Är inte van att äta frukost men idag kände jag att jag kunde känna mig mätt och glad när jag skulle ut. Gick ut från lägenheten och så kom man på att jag inte har skola idag för att jag är BÄST men men då var det bara att åka hem igen och börja på blogg. Så mycket kan hända på en morgon hmm händdelse rikt.

The end for today.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar