söndag 15 februari 2009

Sunday

Jag skrev det här vid 2 tiden men publicerade inte den och orkar inte skriva om allt så det är bara att hänga med.


Vaknade för ungefär 1 timme sen, har latat mig i min säng sens dess, sköööönt
behövde det verkligen. Jag har varit med om värsta ENERGI fyllda helgen!

Fredagen:
Det var det stressigaste dagen jag har varit med om. Vaknade och tog en dusch och så åkte jag till min kusin i rissne, hade inte träffat henne på 1 år ungefär. Precis när jag kommer hem till henne så ringer en tjej kompis "S" och vill ha en jacka som hon vill ha på sig idag kväll och då betyder det att jag måste åka till Hjulsta och tillbaka.. hmmm tänkte jag eftersom jag inte orkade stressa.

"s"= min kompis
J: jag
sms monolog..
klockan är typ 3 eller 4 på dagen

"s" : vart e du
J: rissne, du?
"s" : Tensta, när ska du hem?
J: vet inte ska fixa nåra saker.

10 min senare
"s" : Hej jag är i rissne nu och väntar på dig vid tåget. lite full hehe
J: VA? jag är i vällingby nu, vf vänta du inte tills jag messa
"s" : haha vet inte e full

SNACKA om att hon gillar alkohol och vad sms kan förvirra en.


Men tillbaks till min fredag...
Efter jag hade löst det med min kompis och jackan så var klockan redan 7 och självklart måste Mikal stressa hem, duscha klä på mig och göra mig i ordning för kvällen. Jäktade på mig allting och stoppa resten i en väska och så snabbt till t-banan till Rissne för att gå hem till min kusin för vi skulle gå tillsamans.
Ja, då tänkte jag att det skulle ta max 5 min för hon hade sagt till mig innan att hon nästan va "klar". Hon var inte ens i närheten av ordet "klar".

Fan va störande, och det gjorde så att mit humör svängde lite hur som helst, inte nog med det såska hon ta tid på dig oxå.



Efter 1 och en halv timme av tjatande och lite tjafs om att jag stressade så var vi äntligen på väg mot stan, när vi väll kommer fram till Fridhemsplan så är det massa väktare och poliser som står där. Tänkte väntar här på mina kompisar istället för att gå till jonnys direkt för de höll ändå på att stänga.

Men medans vi vänta så hände något HEMSKT, det var liksom en väktare som stod helt stilla och tyst i ett långt tag tills han bara på en ung kille bakifrån. FAN VA FEGT säger jag bara. Ja, jag observera faktist hela situationen. Så nu är det att jag dömer efter det jag har hört, men killen stod iaf där ansiktet riktad mot Nivå 22 hållet alltså åt höger. Väktaren står snett till vänster om mig och står och pratar och gör väll "sit jobb" så att säga men och så från ingenstans gick han sakta ut från spärren och PPPOOOOOFF hoppa på den unga killen. Varken jag eller killen förstod vad som pågick och resten av väktare verkade inte som de fatta heller men självklart måste de backa upp kolegan så de omringar killen och hotar honom att gå ut och att han är hotande o massa BULL SHIT. Han såg inte hot full ut för 50 öre. Och så får man vänta på polisen och de förde in han i "rummet".
FUCKING SKIT VÄKTARE. Ni fattar inte att ni får de andra väktarna se dåliga ut!!


Bilden har ingeting med texten att göra.


Nu blir jag bara arg jag tänker på det men men och så kom mina komåisar ÄNLITEGEN tänkte jag för jag orkade inte se mera och så drog vi ner till t-banan hoppa av i Skanstull och gick till metro. Tyvär, glömde jag min kamera hemma tidigare för att jag var så stressad men en tjej kompis tog några så pics kommer soon tills dess

Det här hände för länge sen men eftersom vi e inne i det så tycker jag ni ska se deb här videon som just handlar om när en kille blir misshandlar i uppsala av väktare för ingeting. SANN HISTORIA


God morgon, God eftermiddag och om va inte syns god natt!! Shillivippen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar