måndag 16 februari 2009

halå? nån där..

Kom nyss hem från plugget, trött som faan. Har pluggat bra idag, måste ge mig själv lite beröm.. Fan va stressigt det är när man är på väg ut (ta studenten). Gjorde en tung uppgift idag när det handlar om människosyn.. men men nu ska jag plugga lite sen äta lite mat gå till en kill kompis kicka en fet "japansk godis" när jag väll är där.. så vi syns senare så nu bjuder jag på mig själv och lite pics..
C YA DONT WANNA BE YA!



Datumet står fel. Jag var inte i klass rummet när det var nyårs afton
d e min cam som e lite efter

d får räcka för nu, nu måste jag ta hand om min mage

2 kommentarer:

  1. haha mikal firade nyårsafton i klassrummet med hennes fröken birgitta

    SvaraRadera
  2. varför avslöjar du för haha.. vi festa hårt
    du missa

    SvaraRadera