lördag 14 februari 2009

Night time

Tjeenaa lite dragen på lite vodka och redbull, blandade drinkar och lite till. Så om min stavning blir fel så är det inte alkoholens fel, det är mina ögon som ser dubbelt. Oj jag klara mig ganska fint med skrivningen men ikväll har jag vart på Metro, inte tidningen det finns en klubb i söder som heter så. Kanske kommer en sthlm City snart, vet jag är torr nät jag är lite dragen men men
kvällen började bra tills det blev HINKLALISH (när alkoholen tar över) och så blev det lite tjaffs men det löser nog sig. Tur för mig för att jag inte är inblandad men men

träffade en gammal tjej kompis som jag inte har pratat med på drygt 2 år nu. Vi var bra vänner som delade både skratt och tårar med varandra. Och så en dag så "poff" var allt det gamla borta för att jag kände mig huggen, tog det ganska hårt. Va känslig jag blir haha men men det får man va på kvällen. Tillbaks till min gamla vän och så idag så var hon lite full och försökte prata med mig men det blev dött i mina ögon. Såg inte samma tjej längre i hennes ögon. Men jag är jävligt glad att hon mår bra och har ett bra liv, skulle aldrig önska henne något illa för att hon har ställt upp för mig och jag för henne. Nu börjar jag mina ögon kännas lite tunga så ska nog avsluta med

Jag avslutar våran vänskap med ett leende på mina läppar
jag är glad att du fortfarande står upp och kämpar
denna text, till dig jag lämpar
Bli inte en dum tjej som faller ner till marken
och om du faller så lova du går upp sen?
jag bryr mig men ändå inte men men
så avslutar jag våran vänskap som den
denna text som jag skriver medans jag är lite dragen
då kommer känslorna direkt från magen
avslutar denna som när natten slukar dagen

ADJÖÖ MINA VÄNNER puss på ert finger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar